Fototriss del 195: "Jag gillar..."

 
Jag gillar att en ruskig, kall höstdag dra på mig mina varma raggsockar...
 
 
...krypa upp i soffan och försvinna in i en bok...
 
 
...samtidigt som jag stoppar munnen full av choklad!
 
 
Vad andra gillar kan du se på FOTOTRISS
 
I veckan pågår en tävling med vinster från COOLSTUFF
Allmänt | |
#1 - - SoF:

Ser väldigt härligt ut!

#2 - - Lotta 8,):

en tioppängare!Samma gillas här :) Bra bokval du har, tror jag läst dem alla och älskar dem med, speciellt Påven Johanna. Ha det :)

#3 - - Anneli:

Men åh så mysigt!

#4 - - Lotta:

En skön och avslapppade tolkning!

#5 - - Mormor:

Enig :-) helt og fullstendig.
Ha en flott kveld :-)

http://www.starbear.no/mormor/2012/10/28/jag-gillar-var-oppgaven/

#6 - - Deciree:

Fin triss:)

#7 - - Gärdsmygen:

Så skönt det ser ut! Vilken snygg header du har!! Kanonbild!

#8 - - Anitas Blogg - Malta:

Här kan jag bara hålla med! Gillar precis samma saker. Gillar dessutom dina enkla men talande bilder. En supertriss i min smak !

#9 - - Maria:

Vilken mysig triss!
Det är precis så man ska göra när det är ruskväder ute :)
Ha en fin kväll!

#10 - - Eva:

O, ja! det gillar jag också! Alla tre :) Mys!

#11 - - irene andersson:

Perfekt för en trivselkväll!

#12 - - Gocka:

Oh vad skönt du ser ut att ha! Härlig triss!

#13 - - Ingalill:

Mys triss :)

#14 - - Charlotte:

Jättefin gilla-triss med en härligt historia runt. Nu blir jag sådär sugen att krypa upp i soffan med raggisar, choklad och en bra bok! Gillas!

#15 - - agbl:

Jaa, det gillar jag med!! Det är bara kaffemuggen som saknas! ;-)

#16 - - Karoleen:

Åh, det där lät jättemysigt! FÖrstår att du gillar det =)

#17 - - Tantkalle:

Gillas verkligen, hög mysfaktor i din triss!

#18 - - Åke:

Det låter mysigt ;) Härligt trissat :)

Upp