Fototriss del 149 "Tro, hopp, kärlek"


Tog en rundvandring på kyrkogården för att göra min tolkning av

Tro, hopp, kärlek







Fler tolkningar kan du se på FOTOTRISS

Fototriss | |
#1 - - Bonnfrua:

Vilken vacker triss som berör! Särskilt sista bilden. Fina höstfärger!

#2 - - Anna ..:

Mmmmm jag smyger och känner friden och kärleken här..fint.

#3 - - KerstinA:

Vacker triss - väcker känslor

#4 - - Axart:

Men så sorligt, och vackert, och bra tolkat.



AX

#5 - - cat:

En vacker och vemodig triss.

#6 - - Eva:

En vacker Triss!

#7 - - Pialotta:

Underbar triss du fotat.. Våra viloplatser kan ha otroligt vackra fotoobjekt :)

#8 - - Johanna:

Verkligen vacker triss med mycket känsla

#9 - - Lena o Tommy:

Vacker tolkning av temat!

#10 - - Janne:

Vackra och tänkvärda bilder i din triss. Gillas.

#11 - - Pysselfarmor:

Berör mycket! Gillas....

#12 - - Nett:

Vacker triss med en massa känslor, inte bara hos dig utan väckande känslor för den som tittar in här.

#13 - - mammakero:

Vet du att jag hade oxå kyrkogården som en perfekt grund för detta tema! Att det inte blev en triss därifrån, var helt enkelt att några så fina bilder som du har här, fanns inte där jag var...

Jag gillar de två sista lite extra mycket.

Din tolkning av min första bild, var klockren! Du fick mej att se det hända som i en film...

#14 - - Marie-Louise:

Vilken stämningsfull tolkning.

#15 - - Kerstin:

Vilken fin och tänkvärd tolkning.

#16 - - Jah Hollis:

Det var en vacker variant på veckans tema. Fina bilder.

#17 - - Åke Blomqvist:

Vacker triss och väl talande, rätt in i hjärtat. Klart varma bilder.

#18 - - Lena Börjesson:

Fin känslosam triss o mycket fint fotat

#19 - - Gammelsmurfen:

Gillar verkligen ditt sätt att fånga veckotemat!!

#20 - - Mariane:

Åhhhh det var rørende at se din Fototriss . !! :)

#21 - - Anna:

Jättefin tolkning av veckans triss..

#22 - - Annie:

Sorglig tolkning :-( Men fina bilder!

#23 - - Mikael H:

Bilder som berör en djup in i hjärtat. Vacker triss

#24 - - Tant Marit:

Vacker och stämningsfull tolkning!

Jag gillar att du inte är rädd att uppsöka en "obehaglig" plats (många tycker ju det), och du visar med dina bidlder att det tragiska kan vara både hoppfullt och kärleksfullt!

Jag har aldrig varit i bankeryd kyrka, vi smög dessutom själva iväg till stadshuset i Huskvarna, men jag har inget emot kyrkor i sig!

Tack för lyckönskningen!

Upp