Fototriss del 131 "Färgsprakande"



Veckans tema på fototriss är "färgsprakande"




E100, E120, E133, E153, E160a, E172



E120, E132, E150d, E160a






!!!

 


Länk till E-nummer nyckel 




Fototriss | |
#1 - - Annelie-Singapore:

Gillar din tolkning, kanonbra triss och detta med alla e-nummer i allt utan det naturliga.



Ha en bra söndag!

#2 - - Madeléne:

Snyggt! Otroliga färger i sista bilden. Rolig tolkning med E-numrena. Du är bra på att hitta på röda trådar mellan dina bilder.

#3 - - Monica o Jacob:

Ja det var en god färgstark triss, favorit blir bild tre som är hälsosammast;-)

#4 - - Beppan:

Åh - gillar din färgstarka triss! Kreativt!!

:-)

#5 - - Barnens Hjältar:

Vilken fin triss, härliga färger verkligen!

#6 - - Jane:

Cool och fyndig triss! :)

#7 - - Tinezza:

Många färgämnen i godis ;) Fin triss och man blir godissugen

#8 - - veronica:

Stilrena bilder. Och nu blev jag sugen på frukt! :)

#9 - - Hans af Ekenstam:

Fina starka färger även på frukten, kan det vara den gemensamma nämnaren socker som gör det ;-) snygg triss.

#10 - - Jan Helleberg:

Underbar triss, härliga bilder. :)

#11 - - Nett:

Härliga färger!

Färger man blir glad av!

#12 - - Mia:

Ljuvlig triss - färgstarka och smakfulla alla tre :)

#13 - - Eva:

Åh vilka härliga bilder.

Underbara färger

#14 - - Gärdsmygen:

Detta är en triss i min smak!! Så snygg, stilren och tilltalande! WOW!!!

#15 - - Ingrid ♥:

Vilka FÄRGSTARKA och goda bilder du bjuder på

HÄRLIGT

Kram Ingrid

#16 - - Monkan:

Snyggt arrangerat, sista bilden är min favorit. Wow vad gott det ser ut! Verkligen lyckad bild.

#17 - - skogstrollet:

Mums! säger jag bara.

Mycket färgstarka godbitar.



Men jag väljer det sista, så snyggt upplagt, vacker bild och så nyttigt!

#18 - - mammakero:

Verkligen en bra färgstark triss!

#19 - - ElinsPhoto:

Vilken härlig färgstark triss, blir lite godissugen måste jag medge :)

#20 - - Jah Hollis:

Snygg triss med starka färger i.

#21 - - Carola:

Väldigt bra tolkning och jag gillar din text om E numrena. Tänkvärt!

Upp