Fototriss del 134 "Så här ser det ut där jag är"

Veckans tema i fototriss är

"Så här ser det ut där jag är"

Jag befinner mig en bit utanför Jönköping och på dagens promenad möttes jag av





Gröna blad




Blommande lind




Maskrosor vid kanten av nysådda åkrar


Här kan du se hur det ser ut i andra delar av Sverige

 

Fototriss | |
#1 - - Barnens Hjältar:

Åh vad mysigt, nu är det snart sommar :-)

#2 - - Nett:

Härligt :)

Jag älskar maskrosor, de är så fina och ståtliga.

#3 - - Pysselfarmor:

Hääääääääärligt och även maskrosorna blir man glad över ;-)

Ha en skön dag.

#4 - - Fotobloggan:

Nice triss! Fotopromenaden bar frukt, ser jag! Kul med det korta skärpedjupet i första och andra bilden och fotovinkeln i den tredje.

#5 - - cat:

Den här tiden på året är det så härligt att vara ute och fotopromenera och det visar verkligen din fina triss :)

#6 - - Maria G:

Härlig och mycket fin vårtriss!

Ha en bra dag!

#7 - - Sister Moonshine:

Den gröna färgen tar nästan andan ur en. Våren är så himla vacker, även maskrosen är en gul sol där den kämpar sig fram ur jorden. Fin triss.



/Åsa

#8 - - Beppan:

Åh - älskar denna skira vårgrönska!!! Och växtkraften hos maskrosorna som kan spränga asfalt....

Fin triss!

#9 - - Yvonne:

Superfint!

#10 - - Janne:

Vacker spirande grönska i dina bilder.

#11 - - Jah Hollis:

Ja, det händer mycket i naturen den här tiden. Fin triss.

#12 - - Marie-Louise:

Vilken fin triss. Nu är sommaren snart här, även om snöovädret idag drog ner förhoppningarna lite...

#13 - - banglacissi:

Fina bilder!! Nu vill jag hem till min trädgård!

#14 - - Lena Rollmar:

Fin triss!

Upp