Fototriss del 166 "Så här ser det ut där jag är"


Tog en en runda i stan med kameran idag.
Det snöade stora, blöta flingor
När minneskortet precis var fullt kom solen....tur jag hade lilla kameran med i väskan också!




Förra året såg Vättern ut så här i februari


Hur det ser ut idag på andra ställen i Sverige och kanske andra delar av världen kan du se på

FOTOTRISS

Fototriss | |
#1 - - cat:

Verkligen tur att du hade en liten extrakamera :) Sista bilden blir min favorit.

#2 - - Axart:

Fint, särskilt den med änderna:)



Ha en fin kväll/AX

#3 - - Lotta:

Snygg triss, den sista bilden blir min favorit!

#4 - - Lena:

Fin triss och jag håller med ovanstående den sista bilden är min favorit också.

#5 - - kaxi:

Och NU fattar jag ditt namn:) Skojigt och mama istället för papa... Snygga bilder med lite färg mitt i allt vinterbleka.

#6 - - madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD:

Åh vad fina bilder, bra trissat!

#7 - - Lena A:

Så fina och kalla vinterbilder. Vattnet ser riktigt kallt ut, brrr

#8 - - Ingalill:

Sista bilden är helt underbar :)

#9 - - Gärdsmygen:

Bid andra bilden såg jag vilken stad du är i. Det ser verkligen kylslaget ut.

#10 - - Anni:

Uuuu det ser allt ganska rått ut! Vilken tur att du hade extrakameran med!

#11 - - Johanna:

Fina bilder! Gillar första bäst, tycker den har häftigt djup och härlig stämning, och man ser verkligen hur stora och tunga flingorna är!

#12 - - Me and my dark secrets:

Fåglarna tycker jag bäst om. Härligt.

#13 - - Anita A:

Härlig vintertriss, bilden med ändernaär jag extra förtjust i!

#14 - - Lena o Tommy:

Jättevackra vinterbilder!

#15 - - Jenny:

Fina bilder!

#16 - - Lena B:

Lillkameran ligger alltid i väskan hos mig. Fina bilder blev det för dig o visst var det skillnad från förra året :)

#17 - - Monika:

Fina bilder. Kanske lite störande bakgrund på översta bilden. Synd för livbojen är perfekt placerad.

#18 - - Annie:

Oj vilken skillnad från 2011! :-P Men ankorna verkar ha det trevligt i alla fall.

Upp