Fototriss del 199: "Ljus"

 
Idag har jag varit på dansuppvisning så min tolkning av temat blir:
 
I rampLJUSet...
 
 
 
Denna vecka är det även tävling i fototriss med vinster från
 
COOLSTUFF
 
Här kan du se fler tolkningar av temat
 
FOTOTRISS
 
Allmänt | |
#1 - - 40plus:

Riktigt fina bilder, där många hamnar i rampljuset.
Alla bilder gör sig riktigt bra i svartvitt!

#2 - - Beppan:

Kul variant på trisstemat!!
Och härliga bilder från dansuppvisningen!

#3 - - Kicki:

Fyndigt tänkt och snyggt i svartvitt!

#4 - - Charlotte:

Kanontrissat med kul tolkning av ljus. Fina svartvita kort!

#5 - - Kakan:

Fint med svart vita bilder som jag tar alldeles för sällan...

Ha det bra!

Kram Kakan

#6 - - Lotta:

Snyggt fångat!

#7 - - Anneli - A'la Foto:

Spännande rörelsebilder! Det är allt bra trevligt i rampljuset! :O))


Ha en skön vecka!

#8 - - Mias Mix:

Rolig tolkning och fina bilder :)

#9 - - irene andersson:

Vilka härliga foton. Tyvärr tyckte min dator att det räcker om jag ser de två översta... Vilken härlig kväll :)

#10 - - Tomtan:

Vacker tolkning!

#11 - - Tantkalle:

Så snygga svartvita bilder med ljuseffekter!

#12 - - Borgmästaren:

Fint trissat. Sista bilder fin med ögonkontakten med en av barnen.

#13 - - Carita Liljendahl:

Men åh, så fina bilder! Jag gillar svartvita foton och du är duktig fotograf! Bravo!

Upp