Fototriss del 174 "Fyrkantig"



Temat på fototrissen denna veckan är "fyrkantig"

Jag tog med kameran på en promenad i byn!









Denna vecka pågår det också en tävling i fototrissen med priser från COOLSTUFF.

Här finns flera fyrkantiga bidrag FOTOTRISS

Fototriss | |
#1 - - Lotta:

Fina svartvita bilder med stor variation, växthus bilden tilltalar mig speciellt liksom speglingen.

Lotta

#2 - - Mina burkar:

Läckra bilder, 3:an är min favorit för i natt har vårt växthus blivit totalt översnöat av ett typiskt aprilsnöoväder!

#3 - - Eva:

Snygga svartvita foton! Gillar dem skarpt!

#4 - - Tortor:

Snygga bilder med mycket fyrkanter! Svartvitt är klassigt fint! Snygg triss.

#5 - - Tinezza:

Snyggt med svartvitt och du lyckas få dig själv fyrkantigt inramad :)

#6 - - Britten:

Härlig triss gillar att du fick vara med också :)

#7 - - Monica o Jacob:

Härlig promenad du bjuder på;-)))

Ha en skön söndag;-)

#8 - - moa;:

Jättefina bilder! Jag gillar när andra också tar bilder i svartvitt, det ger mig inspiration. Älskar perspektivet i den första bilden!

#9 - - Barbro S:

Härligt foto, så snyggt i svartvitt, speciellt den sista bilden förmedlar något extra:).

#10 - - Misswhatsit:

Snygg svartvit triss. Tredje bilden blir min favorit:)

Ha en skön söndag!

#11 - - Mormor:

Likte fotografen som fotograferte firkanter, best.

Ha en flott søndag :-)

#12 - - Ulrika:

Fina bilder ! Jag gillar växthuset.Snyggt i svartvitt.

#13 - - SigridfraEnget:

Kanonfina bilder!!

#14 - - Anita A:

Fina fyrkantiga bilder - och du själv skymtar som en spegling i mittbilden. Kul

#15 - - Isacs Mamma:

Du?

Har du Iphone eller har du Android?

Kika gärna in här och ge din Åsikt:)



http://isacsmamma.blogg.se/2012/april/android-och-bloggse.html



och så klart önskar jag dig en fin dag!

#16 - - Anni:

Det är nästan höstkänsla i dina bilder, lite spöklik med isande vindar ... Och så vackert i svartvitt!

Upp