Fototriss del 153 "Monokrom"

  Gillar svartvitt så här kommer en monokrom berättelse i gråskala från mig!





Fler monokroma bilder kan du se på fototriss!

Fototriss | |
#1 - - Bonnfrua:

Oh så läckert trissat!

Snyggt!

#2 - - cat:

Oj då är det förkylt hemma hos dig! Snygg triss där första bilden blir min favorit.

#3 - - Gärdsmygen:

Sista bilden instämmer jag i helt! Här har det snuvats och panodilats i en vecka.

#4 - - Barnens Hjältar:

Snyggt trissat :-)

#5 - - Marie-Louise:

Vilken fin triss.

#6 - - Cina via Gizmo:

WOW... Första bilden är så otroligt vacker

där har du lyckats rejält.. Dom andra är också fina men just en översta gör mig nästan stum

#7 - - Per-Anders:

Sköna bilder. Den översta är jättefin.

#8 - - Jah Hollis:

Fina trissbilder.

Antar att den tredje är en antydan om att förkylning härjar. :-)

Tack för kommentaren: min mittbild är något så vardagligt som motorhuven och en framlykta på min Golf.

#9 - - Eva:

En jättefin triss!

#10 - - Åke Blomqvist:

Jag tror du vill berätta något i ditt tema :) Fint trissat till veckans monokromt. Krya på dig;)

#11 - - SigridfraEnget:

Snyggt trissat!

#12 - - Tant Marit:

FNISS

Förlåt mig och mitt fniss, men sista bilden är ju bara SÅ talande...

Jag tolkar trissen som så: Du var vacker som en ros, frick och stark, insjuknade, och blev hängig men mådde bättre när du fick lite "meducin"...

Snyggt fotat, som vanligt!

Upp