Fototriss del 156 "Så här ser det ut där jag är"




Så här ser det ut i Bankeryd (1 mil nv om Jönköping)








Här kan du se hur det ser ut på andra ställen i vårt avlånga land och kanske på en del andra platser runt om i världen. Fototriss

Fototriss | |
#1 - - Mina burkar:

Så läckra färger!

#2 - - Åke Blomqvist:

Mycket fina bilder! Bra tänk! Mittenbilden blir min favorit!

#3 - - Ingalill:

Superläckra färger :)

#4 - - Sister Moonshine:

Fantastiska färger. Fotoshop eller liknande? Mycket fin triss!

#5 - - Jenny:

snyggt! du har fått lite svartvit känsla i bilderna också, gillar nr 1 och 2 skarpt!

#6 - - Jenny:

snyggt! du har fått lite svartvit känsla i bilderna också, gillar nr 1 och 2 skarpt!

#7 - - Lena:

Härliga trädstammar på mittenbilden :)

#8 - - Lena o Tommy:

Härlig och höstliga bilder!

#9 - - Kerstin:

Härlig höststämning i de bilderna. Första bilden blir min favorit.

#10 - - Anita:

Fina bilder, photoshoppade?

#11 - - Lena B:

Kanonbilder

#12 - - mammakero:

Jättefina höstbilder! Gillar alla, men särskilt den första med parkbänken inbäddad i alla löv!

#13 - - Photos by Storm:

Fina höstbilder. Jag skulle gärna gå runt och sparka bland löven/Lis

#14 - - Kicki:

Så vackert fotat!!

#15 - - SigridfraEnget:

Sååå vackra bilder...

#16 - - Fröken Lindvall:

Urfina bilder. som tagna ur en sagobok! Gillar kontrasterna mellan de kalla och de varma färgerna.

#17 - - Nett:

Såå vackert :)

gillar en massa

#18 - - LEna Norgren:

Härliga frger och läckra stammar!!!!

#19 - - Jah Hollis:

Där ser träden riktigt nakna ut. Snygga bilder.

#20 - - jonna d:

Fantastiska bilder. Jag bara älskar den första!!

//jonna d

#21 - - Tant Marit:

OJ, vad snyggt!

Fast liiiite scary ser det allt ut, spökar det i Bankeryd? :o

Upp