Fototriss del 130 "på G"


Alla är vi "på G" någonstans......frågan är bara vart?


 

 





Mer tolkningar på tema "på G"  kan du se här: Fototriss

Fototriss | |
#1 - - Madeléne:

Snyggt! Bra bilder på temat! Gillar de två första bilderna bäst. Panoreringen blev ju jättebra. Tur man inte lider av åksjuka ; )

#2 - - jacglenphoto:

Skojig triss du fått ihop. Me like...

Ha en bra vecka.

#3 - - Jan Helleberg:

Jättebra triss. :)

#4 - - Barnens Hjältar:

Jättefina bilder, härligt med solsken :-)

#5 - - Lairama:

Vilken fart och fläkt det är i den översta bilden!

Jättefin triss.

#6 - - Sister Moonshine:

Rätt tänkt! Vi färdas hela tiden åt nåt håll. Spännande tanke. Bra trisstolkning.



/Åsa

#7 - - ScandinAsian Taste:

skön tolkning

#8 - - Bibbi:

Fina bilder. Något På G i alla bilder.

/Bibbi

#9 - - Beppan:

Fin triss - men gillar särskilt den första bilden. Läckert med fart och fläkt......

#10 - - Stefan Ljungwall:

Den här tolkningen gillade jag!

Jag kan relatera till alltihop; jag kör SAAB, har sålt hus och är busschaufför. :)

#11 - - mammakero:

Mycket bra trissat! För visst är det så att alla är på väg någonstans, men vart? Jag är inte på väg någonstans, för jag ligger på is ett tag till!

#12 - - Anni:

Snygg fartkänsla i första bilden, sista ser lite mer tröttsam ut - spännande triss!

#13 - - Marie-Louise:

Jättebra tolkning av temat. Jag var inne på samma tolkning först, men jag valde att blanda lite i min triss idag...

#14 - - Charlotta:

Snygg och vältolkad triss. Favorit - den röda bilen på (vä)g någonstans.

#15 - - Jah Hollis:

En snyggt genomförd triss med en röd tråd i, förutom själva temat då.

#16 - - Liw- mamma till Mait och mini i magen:

ja, tänk om man det visste.



fin triss!

#17 - - Biggan:

Spännande tolkning!

Jag tänkte också fota en Till salu-skylt men fick ögonen på annat...

Verkligen fart och fläkt i den första bilden!

Upp