Fototriss Del 139 "Rött, vitt, blått"

Veckans  tema i fototrissen är färgerna "Rött, Vitt, blått" som i Kroatiens flagga. Denna veckan kan man vinna ett presentkort på 3000 kr hos Solresor. Jag åker gärna till Grekland.








Fler på tolkningar på temat kan du se här.

Fototriss | |
#1 - - Alexandra:

Fin triss med härliga färger. Gillar det korta skärpedjupet som finns i bilderna :)

#2 - - cat:

Kanonfina bilder!

#3 - - Per-Anders:

Jättefina bilder. Jag gillar den översta bäst med sin snygga komposition.

#4 - - Janne:

Vackert och konstnärligt tänk i dina bilder, passar bra in på temat.

#5 - - Monica:

Riktigt snygggt. Jag gillar den här typen av bilder :)

#6 - - Liw:

En somrig triss i all sin enkelhet. Fin.

Lycka till!

#7 - - Gunvor:

Jättefin triss! Härligt rena färger.Snyggt!

#8 - - Helena på Fototriss:

Grattis - du är i final i tävlingen! Omröstningen pågår fram till lördag kl 12.

#9 - - Anni:

Så sköna former - det gäller att se motiv i det lilla också!



Grattis till finalplatsen!

#10 - - mammakero:

Grattis till finalplatsen, dina vackra vardagsbilder är en fröjd för ögat!

#11 - - Tant Marit:

Weeeee, GRATTIS!

Nu har jag röstat på dig!

håller tummarna

#12 - - Jah Hollis:

Fyndig variant på färgtemat.

Grattis till finalplatsen.

#13 - - Craxyknas, mitt kristna liv - nu öppet för allmänhetern:

Verkligen snygga vardagsbilder :)

Spaden var ur ett coolt perspektiv.

Och ljuset på den vita, snyggt!

Upp