Fototriss del 161 "tre"

I veckans fototriss är temat "tre"






Första bilden: Information som jag hittade på Wikipedia om just "tre"
Andra bilden: Tomas Tranströmer, Längs raiden, avsnitt III
Tredje bilden: Recept på knäck, som jag tänkte göra i eftermiddagen.

Min tolkning är alltstå TRE olika sätt att förmedla TRE i TRE olika textsammanhang

Här finns andras tolkingar, FOTOTRISS


Denna veckan kan man vinna resepresentkort från Solresor.
Jag skulle gärna resa till sol och värme i Hurghada, Egypten

Fototriss | |
#1 - - Eva-Lena:

Härlig fyndig kreativ triss, som får mig att le :) Snyggt dessutom, me like!



Ha en fin söndag/E-L

#2 - - Kerstin:

Fin och fyndig triss. I knäckrecept är det verkligen gott om treor.

#3 - - Eva:

Min passion är bilder och ord :-) Din triss är ju bara så perfekt ;-)

Fina bilder!

#4 - - Micke:

bra trissat

#5 - - cat:

Vilken härlig och annorlunda triss :) Knäcken blir min favorit.

#6 - - Axart:

fin triss, och bra tänkt :)



AX

#7 - - Millemilla:

Dette var kreativt tenkt. Flott triss, og klare fine bilder!

Ha en fin søndag!

#8 - - Barnens Hjältar:

Fyndig triss! Bra tänkt där. Lycka till!

#9 - - Sister Moonshine:

Bra trissat! Fyndigt tänkt!

#10 - - Yvonne:

Det var fyndigt! Gillar det.

#11 - - Gärdsmygen:

Kul tolkning!! Me like:))

#12 - - 4U2:

En fiffig triss!

#13 - - Me and my dark secrets:

En mycket kreativ triss. Jag hade aldrig kommit på det själv.

#14 - - Raven:

Jag hade samma tankar som du men fick inte till det med fokusen. Jättesnyggt!

#15 - - Anni:

Nämen, ännu en av mina funderingar kring trissfotograferandet! Så snyggt du gjorde det! Hoppas att knäcken blev bra.

#16 - - Carola (Stolt Mamma):

Fint, fyndigt och snyggt :)

Lycka till!

Mvh Carola

#17 - - photoartbyanna:

Mina första tankar var "Fint!" och "Så fyndigt!" - och jag ser att jag inte var den enda...:) Snyggt fotat och en härlig tolkning av temat!

#18 - - Lena B:

Snyggt o fyndigt. Enkelt men ändå är det helt rätt på temat

#19 - - LenaHertz:

Bra tänkt och genomfört.

#20 - - Åke Blomqvist:

Helt enligt reglerna :) Knäcken vart lockande att testa ;)

#21 - - Jah Hollis:

Det var en originell tolkning av temat.

#22 - - Helena på Fototriss:

Grattis, du är en av finalisterna i tävlingen! Omröstningen har just startat...



Hälsningar

Helena

#23 - - Tant Marit:

Jag är inte riktigt uppdaterad känner jag, kan bero på julhandeln... Hehe.

men GRATTIS till finalplatsen och lycka till!

Det gjorde du förbaskat BRA måste jag säga!!!

Kram.

#24 - - Craxyknas:

Åh jag som älskar ord! En sån härlig triss :)

Upp