Fototriss del 160 "röd"


Veckans tema i fototriss är "Röd"

Jag tolkar temat genom några närgångna foton på en härligt röd amaryllis!






Röd amaryllis bär, enligt blomsterspråket, på budskapet

"Jag högaktar dig från djupet av min själ"


I veckans triss pågår en tävling med vinster från COOLSTUFF





Fototriss | |
#1 - - Axart:

så läckra närbilder, och det är en fantastiskt maffig blomma



Natti/AX

#2 - - Artlover:

Härligt med närbilder. Fin och sammanhållen triss.

#3 - - Eva:

Fina macrobilder! Ståndaktiga pistiller? ;-)

#4 - - Barnens Hjältar:

Riktigt snygga macrobilder!

#5 - - Anna ..smyger in:

Underbart läckert.. helt i min smak..närbilder som knappt ögat ser är så intressanta.

#6 - - Gammelsmurfen:

underbara bilder av små ting

#7 - - Ingalill:

Läckert :)

#8 - - Sister Moonshine:

_Vackra och lite erotiska bilder! Bra fotat!

#9 - - Oliver:

Vackra närgångna bilder som man kan titta länge på!

#10 - - Monkan:

Härligt rött i djupet av blomman.

#11 - - Paul Crnic:

Oj vilka härliga bilder:)

#12 - - Anitas Blogg - Malta:

Vackert rött ! Blomsterspråkets budskap kände jag inte till. Det var ju riktigt fint.

#13 - - Anita A:

Amaryllis, man kan knappt se sig mätt på dem. Härliga bilder! Jag har också amaryllistema på mina bilder.

#14 - - Kerstin:

Vackra macrobilder! Jag älskar amaryllis och ger gärna bort en amaryllis till mina vänner. Kul att läsa vad det betyder på blomsterspråket.

#15 - - Lena B:

Tjusigt. Kul med makrofoton, har bett om ett macroobjektiv från tomten i år :)

#16 - - Jenny:

tjusigt! jättefin triss, snyggt fotat och tolkat. önskar dig en trevlig vecka!

#17 - - Annie:

SV: Tack! :-) Din triss var också välkdigt fin! Snygg helhet!

#18 - - Cina via Gizmo:

Jätte fint fotat.. Verkligen RÖTT så det förslår

#19 - - Pysselfarmor:

så vackra macrobilder!

#20 - - Cici:

Som små gula tofflor mot varmröd bakgrund skulle bilderna lika gärna kunna ställa upp i temat Gult.

Snyggt.

#21 - - Lairama:

Så rött och fint. Nästan så man börjar nysa av att se bilderna med de små pollenkornen i jätteformat :)

#22 - - Rajson:

Sista bilden är helt underbar. Det är som små fötter med tossor som sparkar upp!

Läckert!

#23 - - LenaHertz:

Röd smått surrealistisk och väldigt fin triss.

#24 - - Per-Anders:

Fina bilder med en sensuell känsla.

#25 - - Åke Blomqvist:

Tjusigt fångat! Härlig nyans :)

#26 - - jonna d:

Supersnygga bilder!!!

//jonna d

#27 - - Tinefis:

Ja, det var annorlunda och superfint!!

Tack för kommentar inne hos mig.

Ha en fortsatt bra vecka.

#28 - - Kojbojflickan:

Härliga macrobilder :)

Upp