Fototriss del 143 "Skruvat"

Då kör fototriss igång igen efter ett sommaruppehåll och det med ett kul tema "skruvat".

Gårdagen spenderades i Gränna och där fanns det gott skruvat!






Polkagris-te lät så "skruvat" galet att jag bara var tvungen att testa!




Fler trissar på temat "skruvat" kan du se om du klickar på bannern nedan

Fototriss | |
#1 - - cat:

Myckert läckert skruvade bilder :) Gillar första bilden mest.

#2 - - Jan Helleberg:

Det är en fullträff på ämnet, och gott är det också. Fin triss. :)

#3 - - tPix:

Fin triss & fina bilder!

#4 - - HANNAS OBJEKTIV:

Passande ställe att befinna sig på när det gäller att ta skruvade bilder. Hur smakade tet?

#5 - - Leena:

Åh var du i Gränna igår! Det är så fint där, och bilderna blev ju jättefina, perfekta för trissen.

#6 - - Barnens Hjältar:

Åh vad fina bilder! Älskar polkagrisar! Du har gjort om härinne med ser jag , snyggt!

#7 - - Bildgatan:

Ja var du i Gränna förstår jag att du har mycket skruvat med dig hem även om polkagriste inte är något som lockar mina smaklökar. Mycket fina bilder.

#8 - - Anette:

Namnamnam, polkagriser er jo så godt! Flotte bilder :)

#9 - - Cecilia Artista:

Riktigt fint sammanhållen triss!

Läckra bilder!

Jag åkte förbi Gränna i veckan men det blev inga polkagrisar för mig.

#10 - - Tant otto:

Åh skruvat tema skruvade polkagrisar...gott men mina tänder håller inte för polkagrisar längre...men tet ska jag testa...var det gott?



Bild nr 2 blirmin favorit...snyggt vinklat!

#11 - - Sister Moonshine:

Snygga och lite söta bilder i en trevlig triss!



/Åsa

#12 - - SigridfraEnget:

Mmm. Snygt!

#13 - - The one and only Nettan:

Snygg triss. Min första tanke var godisskruvar och den har du lyckats fånga otroligt fint på första bilden. Vackert

#14 - - Nina:

Här blev man lite godissugen.

#15 - - Anneli - A'la Foto:

Snygg och väl sammanhållen triss! gillas



Ha en skön söndag!

#16 - - ormbunke:

Godis för både öga och gom. Tack för titten hos mig. Anita

#17 - - Benita:

Snygg triss! :)

#18 - - susanne:

Det va en smarrig triss!!!

#19 - - anemonen:

Åh riktigt goda skruvar var det här.

#20 - - Pysselfarmor:

Goda skruvade bilder...

#21 - - Erik "Semlan":

En skruvad stång som jag känner igen. God är det ju också.

Snygga foton, där min favorit blir andra bilden, härligt! :-)

#22 - - mimmione:

ser urgott ut, blev plötsligt sugen på polkagrisar

#23 - - jacglenphoto:

Detta blev man ju lite sugen på .... snygg triss.

Ha en bra vecka.

#24 - - Anni:

Jamen titta, där var ju karamellerna som jag velat fota! Snyggt!

#25 - - Tant Marit:

Haha, vilken 100 poängare! :-)

Det retar mig att jag inte kom på det själv, jag har ju också polkagrisar, te mm i butiken...!

#26 - - Jah Hollis:

Ja, de bilderna satt ju fint till trissen. Hoppas teet smakade gott.

Upp