Fototriss del 127 Stopp

Veckans tema i fototriss är Stopp.



Stopp! (hit men inte längre)
















Andras tolkningar av temat Stopp kan du se här, FOTOTRISS

Fototriss | |
#1 - - Beppan:

Här blir det tvärstopp - rejält inhägnat. Bra bilder alla tre! Tvåan tilltalar mig särskilt :-)

#2 - - Monica:

Snyggt.. jag gillar den här typen av bilder...sköna perspektiv :)

#3 - - Barnens Hjältar:

Jättefina bilder!

Ha en fin söndag!

#4 - - Bitten:

Fina bilder, och det är definitivt stopp.

#5 - - Gammelsmurfen:

Ditt sista är ju det vackraste stoppet

#6 - - Fotobloggan:

Nice! Tycer bäst om den mittersta bilden.

#7 - - Gärdsmygen:

En triss i min smak! Har ingen favorit utan alla visar STOPP på sitt tydliga vis.

#8 - - The one and only Nettan:

Trissen talar sitt tydliga språk. Vackert fotat och första bilden blrv definitivt min favorit. / Nettan

#9 - - Vita Stunder:

Snygga perspektiv - jag tilltalas främst av din sista bild!

#10 - - mammakero:

Stopp hit men inte längre, säjer varje bild! Alltså en bra triss!! Jag gillar vinklarna i alla bilderna, de är rena utan krusiduller och skarpa! Alla bilderna håller måttet som bra bild!

#11 - - mammakero:

HAHAHA!! Nu först ser jag att du redan skrivit som rubrik: Stopp - hit men inte längre! Det gjorde jag inte först....

#12 - - Per-Anders:

Tydliga symboler för stopp!

#13 - - Mia:

Bra triss!! Dessa bilder lyser alla - stopp!!

#14 - - Yvonne:

Mycket snyggt!

#15 - - @Receptomaten:

Vardagligt och prima foto, hänglåset ser ut att vara av det mer och grövre stoppande slaget :)

#16 - - Jah Hollis:

Snygga bilder som passar temat alldeles utmärkt.

#17 - - Eva:

Jättefina bilder alla tre!

Upp