Onsdagstema #67 "Tecken"

 

Jag älskar att vara vid havet så det här hjärtat jag hittade på stranden en tidig morgon på en strand i Falkenberg får bli min tolkning av temat...





Fler tecken kan du se här

Onsdagstema | |
#1 - - Lisa:

Vackert tecken! Många tecken har skrivits i sanden kan jag tänka mig. Och just hjärtan är nog det vanligaste. Fin tolkning!

#2 - - Erik "Semlan":

En fin tolkning.

Att rita hjärtan i sanden måste tillhöra de vanligaste tecknen. Vilket inte gör de mindre viktiga. Mer kärlek, fler hjärtan. :-)

#3 - - Toves Foton:

Kärleksfull tolkning! Tänk vad mycket man kan finna på en strand...

#4 - - Charlotta:

Visst är det härligt när man möts av kärlekens tecken mitt ute i naturen. Det gjorde jag också! Fast mitt tecken var högre upp.

#5 - - 4U2:

Sandstrand, det gillar jag! Och kärleken!

#6 - - Birgitta:

Otroligt så fint hjärta - gissar att du hade en fin dag vid stranden :)

Upp